fredag, april 02, 2010

God påske

Sommerviften er nu snart ved at være færdig, men ... jeg er løbet tør for garn. Jeg havde købt mængden angivet i opskriften, 2 ngl. Isager Alpaca 1 og 6 ngl. Isager Bomulin, men nu mangler jeg Bomulin til de sidste 2 cms halskrave. Og min lokale garnbutik åbner først igen på onsdag. Gisp. Mon kraven er stor nok med de strikkede 6½ cm? Jeg vil nok lukke kraven af, og så se hvordan den ser ud på, og så håbe ...

I går var det hverdag i Sverige, og det blev til en lille hurtig tur hinsidan. Svenskerne pynter op på en særlig måde til påske. Uden for forretningerne stod grene med små fjer på, og på Stortorget foran Kärnan var pyntet op med adskillige grene - meget festligt.

Rigtig god påske herfra.

2 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Så flot din Sommervifte er blevet, uha jeg er spændt på at høre, om det går an med det stykke krave det kunne blive til :-))

Merete sagde ...

Nej, desværre må jeg i morgen købe et ekstra nøgle Bomulin, men så bliver den også flot, håber jeg!