fredag, marts 26, 2010

Håndarbejdsmesser II

I dag var jeg i Malmø og fik set Stora Symässan. Der var forbavsende mange boder, især med patchwork og stof. Faktisk rigtig flotte ting til patchwork. Ikke så mange boder med garn, men Ullcentrum havde rigtig dejligt garn til salg. Jeg fik købt nogle bundter Linea garn, 50 kr billigere pr. hektogram (i stedet for 100 gram siger svenskerne gerne hektogram) end i Danmark. Opskriften på Karen Noe modellen Birgit fik jeg gratis med, på dansk endda.

En anden fin bod var fra Fröken Garn. Meget lækkert garn. Men se også det fine sjal på køberen i forgrunden. Desværre fik jeg ikke spurgt hende, hvad det var for et.
Ved Malmø Centralstation måtte jeg lige have et foto af cykelparkeringen. Måske ikke så kønt, men en smart måde at give cyklisterne mulighed for at opbevare cyklen tæt på stationen.

Ingen kommentarer: