mandag, august 05, 2013

Krokning

Eller hakning, som vi vel kalder det i Danmark, var mit sidste kursus. Vi lærte dominohakning, neverkont og grundprincipperne for at kunne lave et sjal i hakning - i løbet af et kursusforløb på seks timer! Men det kunne også kun lade sig gøre på grund af Evas pædagogiske måde at undervise på og det fine kursusmateriale, som hun havde udarbejdet. Jeg var lige klar til at begynde på et fint sjal, som Eva viste os på kurset, men det er nok bedst at jeg liige laver et par prøver mere, bl.a. i hulmønster.
De fleste tog hjem i går, men jeg gik en sidste tur til vandfaldet, hvor der var flotte regnbuer. Nu sidder jeg i Östersund og blogger. I morgen går det så hjemad!

6 kommentarer:

dqpage sagde ...

Spændende at lære nye teknikker.
Og hvor er det billede af vandfaldet smukt

Anonym sagde ...

Nu har jag hittat dig här också. Skall bli kul att följa dina stickningar.
Elisabeth

Uldbegavet sagde ...

Det er altid sjovt at prøve nye metoder og hakning er sjovt, omend ikke noget man ser så ofte.

Merete sagde ...

Tak for jeres kommentarer!

Bambustickan sagde ...

Hittade din blogg också! Tack igen för garnet och hoppas du flög hem säkert!

Merete sagde ...

Tak selv, Bambustickan. Tak for behageligt ophold på hotellet. Hjemturen gik heldigvis fint, bortset fra lidt forsinkelse, men så er det jo godt at fordrive tiden med lidt strik!