søndag, marts 18, 2012

Modeshow med strik

Som forsøg er sokken scannet
Så sker der noget strikkerelateret i Helsingør. Desværre er jeg selv på arbejde den dag :-(


Garnbutikken Tot & Tråd + kunder holder modeshow lørdag d. 24. marts kl. 14 i fælleshuset i Feriebyen Gl. Hellebækvej 60A, 3000 Helsingør. Du kan læse mere om arrangementet hos Tot & Tråd under Nyheder.


Hvad ville jeg så vise frem, hvis jeg havde mulighed for at deltage? Ja, det kunne fx være disse nye sokker, som er strikket på en helt ny måde. Det er Natascha Sander, der har lavet en anderledes og interessant opskrift til Streak Socks, som hun har lagt gratis ud på Ravelry. Hælen er to rækker glatstrikning, men alligevel passer den perfekt! Sjov og hurtig at strikke.


Fakta: 
Opskrift: The Streak Socks af Natascha Sander
Forbrug: 70 gram Schoppel-Wolle Crazy Zauberball i farven Olivenstrasse
Pinde: 2½ mm

2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Flotte! Så fik du afprøvet dem. Hvilket minder mig om, at det må jeg også igang med...

Anonym sagde ...

Som lovet har jeg meldt mig til modeshowet på lørdag. Så må vi se, hvad Tot og Tråd kan finde på.

Britt