søndag, november 07, 2010

Nyt legetøj

Lækker er min nye gadget, Samsung Galaxy Tablet, og selvfølgelig skal den have et fint hyster ligesom som min mobil.

Sådan et hylster er dejligt afslappende at strikke og fylder ikke ret meget, så det er let at tage med. Jeg strikkede med to tråde - i alt fire firkanter og to trekanter. Når det var muligt, brugte jeg sidste maske fra den foregående firkant og samlede nye masker op langs siden. Lyder det som volapyk, så kan det måske ses på det lille foto.

Jeg var nødt til at valke hylsteret i vaskemaskinen to gange ved 40 grader sammen med et par cowboybukser og to bolde, før størrelsen var som den skulle være.

Der er flere fotos fra processen på min Ravelryside, som er tilgængelig for alle.



Forbrug:
50 gram Rennie Supersoft i farven Coffee
50 gram Holst Supersoft i farven Millet
Pinde: 5½ mm
En firkant: 19 masker og 19 riller


Ingen kommentarer: