lørdag, januar 02, 2010

Status

Status for strikkeåret 2009 er, at jeg har fået lært at strikke efter magic loop-metoden og at afkode en japansk hækleopskrift. Desuden har jeg også i år haft stor glæde af, at jeg i 2006 fik lært at strikke efter engelske opskrifter og efter diagram.

Jeg vil helt sikkert også lære noget nyt i 2010. I går fik jeg i hvert fald meldt mig til nogle spændende kurser i august til UK Knit Camp i Skotland. Strømpestrikningen vil helt sikkert få en ny dimension efter kurset hos Marjan Hammink (Yarnissima på Ravelry).

Årets favorit er Rose Red huen efter Ysolda Teague's opskrift. Ysolda skal jeg for øvrigt også på kursus hos - i at lave Monster Toys. Om jeg glæder mig - Yes!

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Det er dejligt at kunne gøre en status over hvad der er bedrevet i 2009. Det lyder spændende den Knit Camp som du skal på i august.
Merete

Merete sagde ...

Jeg tror, at det bliver en meget spændende og lærerigt uge.