tirsdag, maj 05, 2009

Ludoman eller bare spillegal?


Nok mest det sidste. Jeg har spillet en del kortspil, mest bridge, men er nu gået over til det elektroniske. Det er ikke på nettet jeg spiller, men på min lille røde Nintendo DS.

Mit yndlingsspil pt. er japansk. Det hedder Rittai Picross og er endnu ikke oversat til engelsk, men jeg er helt sikker på, at det snart kommer. Det er bare rigtig sjovt og udfordrende. På Wikipedia er en meget god forklaring på, hvad det går ud på. Det er næsten lige så sjovt som at strikke og hækle! Man bliver i hvert fald lige så afhængig.

2 kommentarer:

Ullaw sagde ...

Næææh har du også en rød DS. Det spil skriver jeg mig lige bag øret og venter på den engelske oversættelse.

Må jeg anbefale Professor Layton and The Mysterious Village, genialt spil med mange forskellige gåder.

Merete sagde ...

Tak for tippet. Det må jeg prøve!