onsdag, februar 25, 2009

En spændende aften med Hanne Falkenberg

Det var rigtig sjovt at møde Hanne Falkenberg 'live' ved Sommerfuglens arrangement i går aftes.

Hun fortalte om sin baggrund, og hvordan hendes karriere som strikdesigner startede. Desuden så vi alle modellerne og havde mulighed for at prøve dem på. Derudover havde HF også medbragt sine tidlige opskrifter og ugeblade, som havde bragt hendes opskrifter.

Sommerfuglen holdt åben og gav procenter. Jeg havde stor lyst til at købe - både Tweedie, PingPong og Jazz var i mine tanker. Men jeg besindede mig og overvejer. Det kunne jo blive til et godt fødselsdags- eller juleønske.

Det var en hyggelig aften i godt selskab med strikkeglade kvinder, deriblandt Dorthe og Sanne B.

Kvaliteten af dette foto er ikke god, jeg ved det godt. Det er ellers taget med min nye supermobil Nokia N79. Jeg skal vist lige lære den bedre at kende...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ser skønt ud - har helt sikkert været en fed oplevelse!
Pyt med billedkvaliteten...man kan se næsten det samme billede hos Strikke-feen...;-)))))
KH,
Britt

Anonym sagde ...

Jeg var til foredraget i går onsdag...og sikke en oplevelse. Også jeg faldt for et par modeller, men de er skrevet på ønskesedlen :-)

KATTEMORS KOSEKROK sagde ...

Er på bloggrundebesøk og ser på hvor mye flott som er produsert.Tenk å få være med på et foredrag med Hanne Falkenberg Og ønsker deg en riktig god helg!