søndag, marts 16, 2008

En lamineringsmaskine er en god ting at ha'

Jeg er rigtig glad for at være medlem af Webstrik. På de snart 2½ år jeg har været medlem, er mit garnlager vokset betragteligt. Man bliver nemlig konstant inspireret til nye strikkeprojekter og spændende garnindkøb.

Lige nu starter Webstrik en Knitalong op, hvor vi bl.a. strikker ting designet af Karen Noe.

Jeg starter med Super Karlas fantastiske ønskekappe. Mønstret findes i bogen "14 opskrifter på fine, grove, sjove, tykke, tynde, skønne, trekantede og aflange sjaler og tørklæder / fotos: Karen Noe. - Karen Noe Design, 2006", som jeg har lånt på biblioteket.

Jeg har så opfotograferet mønstrene, (det er nemligt tilladt til eget privat brug), og derefter lamineret dem. Nu er de meget nemme at medbringe på togrejsen. Jeg har valgt at strikke sjalet i Kaunis farveskiftende garn, turkis/petrol (EZ hedder farvekoden).

Katten syntes også om garnvalget!

6 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Ja, sådan en lamineringsmaskine er dejlig at have. Jeg bruger den til mine madopskrifter - de er lige til at at tørre af og sætte på plads efter brug :-)

Kunne være jeg skulle bruge den til strikkeopskrifterne også så der er lidt styr på dem. Og så går de ikke så let i stykker hvis den unge mand får fingerene i dem...

God påske!

Merete sagde ...

Det var en god idé. Så slipper man for alle pletterne!
God påske i lige måde.

Anonym sagde ...

God ide med sådan en lamineringsmaskine - måske skulle man anskaffe sig sådan én. Den har jo tydeligvis mange anvendelsesmuligheder :-)
Sjovt billede af katten, man hører jo at de godt kan lide garn ;-)
Stine

Merete sagde ...

Hej Stine, ja, og noget garn smager eller lugter bedre end andet. Måske er der noget fårelugt stadigvæk?

marianne lundholm sagde ...

men så söt katten är

Anonym sagde ...

tak for tippet om hjemmesiden med biblioteket :)

Mette

http://kludetaeppet.blogspot.com/