tirsdag, juli 14, 2015

Bygland

Bygland Museum er et lille frilandsmuseum med bygninger helt tilbage fra 1600-tallet. De åbnede dørene for os, og der var arbejdende værksted med vævning af bånd. De fineste vanter og trøjer var lagt frem til beskuelse.


Bespisningen var Rømmegrøt med kanel, smør og saftevand til. Det smagte rigtig godt.

Det var det fineste vejr hele dagen, også heldigt når hjemturen gik med båd to timer ned langs fjorden. Det var skønt at sidde med sit strikketøj og nyde udsigten.

4 kommentarer:

dqpage sagde ...

Hold da op nogle flotte ting de laver. Jeg kunne vist købe metervis af bånd der.
Rømmegrøt er vist et must på fjeldet :o)

Merete sagde ...

Det er rigtig flotte bånd!

dqpage sagde ...

hej Merete - du spurgte til rettelser til Brannagh. Jeg må indrømme jeg bliver dig svar skyldig. Jeg har strikket efter Rowans magasin nr 58, og på et tidspunkt, da jeg synes ærmelukningen var vel rigelig, begyndte jeg at tage ind til skulder, uden at det stod i opskriften. Måske bliver jeg nødt til at pille det op igen. (jeg er jo ikke helt færdig med den - mangler hals). Men jeg har ikke kendskab til rettelser.

Blogger sagde ...

Your Affiliate Money Making Machine is ready -

And making profit with it is as easy as 1...2...3!

Here is how it all works...

STEP 1. Input into the system what affiliate products you want to promote
STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (this LITERALLY takes 2 minutes)
STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products all by itself!

Are you ready to start making money??

Click here to start running the system