onsdag, juni 26, 2013

En dejlig taske

Så blev min 'Bottoms up' taske færdig. Jeg behøvede kun at vaske den én gang, og så havde den en passende størrelse. Mønstret træder stadig fint frem, og jeg er godt tilfreds med den. Den får lov til at komme med på strikkesymposiet!

Fakta:
Opskrift: 'Bottoms up' fra bogen 'Knit one Below' af Elise Duvekot.
Garn: Ca. 150 gram Cascade Yarns 220 Heathers farve 2420, 50 gram Noro Kureyon farve 124 og 50 gram Drops Nepal farve 3608
Pinde: 6 mm
Ændringer: Jeg strikkede tasken lidt større end i opskriften. Bunden er på 104 masker.


10 kommentarer:

Merete sagde ...

Hvor er den super flot og sikke nogen skønne farver god fornøjelse med turen
Merete

Lykke Thomsen sagde ...

hvor er det en lækker taske du har lavet. Vh Lykke

Gitte sagde ...

Sikke en fed taske,og her troede jeg at den låner jeg da lige på biblioteket,men niks allerede udlånt-smiler,så savler jeg da bare lidt over din totalt fede taske-misundelig-hvem ??????,ok så MIG :))

Gitte sagde ...

Altså låner bogen,ikke tasken :))

Lis sagde ...

Den er smuk, sikke farver og mønsteret træder bare fint frem. Bunden er også fin rund. Du må få mange kommentarer med på din vej når nogen ser den taske.

Kh. Lis

Kludemutter sagde ...

Wow den er flot ;)

Dorthe sagde ...

Wauv, den er vel nok blevet flot! Og mønster og farver træder utroligt flot frem, trods valkningen. Fin sag, den kan du godt flashe! ;-)

Uldbegavet sagde ...

Nej hvor er den lækker.

Lykke sagde ...

Hvor er den bare blevet ultra smuk! Synes mønster på både bund og selve tasken er så fint - den kunne jeg godt tænke mig at prøve at lave!!

Merete sagde ...

Mange tak for jeres søde kommentarer - og Gitte, bogen er stadig hjemme i Helsingør, så den kan bestilles hjem til dit eget bibliotek via bibliotek.dk :-)