tirsdag, august 14, 2012

The Golden Circle

Det har været en rigtig dejlig tur til Island. Jeg er glad for, at jeg tog derop fem dage før Nordisk Strikkesymposium 2012 startede.
Gullfoss hvor jeg selvfølgelig var nede ved vandet

Dels var vejret strålende de første fem-seks dage, og dels fik jeg set Reykjavik og den flotte natur.
Den sidste dag på egen hånd var jeg på en typisk turisttur 'The Golden Circle', hvor hoveattraktionerne var vandfaldet Gullfoss, og gejserne Geysir og Strokkur og Thingvellir National Park. Også denne gang havde jeg valgt et lille firma IG Tours, så vi var kun 16 personer i en minibus. Det var meget rart at kunne spare tid på ind- og udstigning.

1 kommentar:

dqpage sagde ...

Dejligt med et (for mig nostalgisk) gensyn med disse skønne islandske steder.
jeg håber der en anden gang bliver strikkesymposium deroppe - for så er jeg med :o)
hilsen Mona