fredag, maj 20, 2011

En dejlig udstilling

Nu har jeg også fået besøgt Sophienholm og set den fine udstilling med Kaffe Fassetts broderier, strik og patchwork. Ikke alt var lige min smag, men det er imponerende farvesammensætninger, og det må have været et virkelig stort arbejde at designe og strikke/sy/brodere disse ting. 


Min navnesøster, Merete, har mange gode fotos fra udstillingen på sin blog, så man kan dér få en idé om, hvad der er udstillet. Hvis jeg skulle lave en enkelt ting fra udstillingen, så ville det nok være det broderede kål, Pak Choi, eller et andet kålhoved.


Jeg har endelig fået en enkelt lille sag færdig. For ret lang tid siden købte jeg en opskrift på en farvestrålende nålepude. Nu er den færdig, så der kan stikkes en masse nåle i.


Fakta:
Forbrug: 15 g Fabel farve 151
Pinde: 2.25 mm
Fyld: Fyldet er 'Fyldevat' fra Panduro Hobby
Opskrift: Købt på Ravelry

Ingen kommentarer: