mandag, marts 07, 2011

Gavstriks Årsmøde 2011

En dejlig inspirerende weekend har jeg tilbragt i Korsør sammen med omkring 100 andre gavstrikkere.


Arrangørerne havde sat et rigtig spændende program sammen med foredrag fredag aften med Britta Wilfert og lørdag aften med Lotte Kjær, konkurrencer og workshops.


Det var også muligt at strikke på pinde 50 med jeg ved ikke hvor mange tråde garn.


Jeg havde tilmeldt mig workshops, hvor jeg skulle lære at strikke shetlandssjaler med Dana Watsham og toe-up sokker med Anne-Katrine. De er begge dygtige undervisere og jeg lærte rigtig meget.


Og så var det bare skønt at møde alle de dygtige strikkere, som selvfølgelig alle havde deres fine strik på. 


Årets gavstrikker blev i år Irene for sit store arbejde med Paapinden.dk, hvor vi alle kan hente strikkehjælp. 

4 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Lyder som en rigtig dejlig weekend. Sprang over i år, for programmet er lidt presset, men mon ikke der kunne blive plads til næste år i kalenderen? Velfortjent at prisen gik til Irene. Kommer du til Hanne Falkenberg d. 6.april?

Merete sagde ...

Det ku' være hyggeligt, hvis du tog med næste år. Det kan i hvert fald anbefales! Ja, så ses vi den 6. april.

Charlotte kaae sagde ...

Næste år vil jeg med, det lyder som en fed weekend, må se at blive gavstrikker...

Karen sagde ...

Ja, tak for godt selskab! Jeg var vel nok træt i går! Men dejligt at komme hjem igen. Katten havde jo savnet dig!!!
Hilsen Karen.