torsdag, februar 10, 2011

Druid Mittens - reklame for opskrifter


Druid Mittens
Originally uploaded by b r o o k l y n t w e e d

NB Denne vante er strikket af Jared Flood

Jeg må altså også lige bringe et godt tip videre. I går skrev Ann om Vogue Knitting's gode tilbud med ca. halv pris på opskrifter.

Jeg har længe villet strikke Jared Flood's druidevanter, Green Autumn. Men efterårsnummeret af Vogue Knitting 2008 har længe været udsolgt. Nu fandt jeg opskriften og downloadede den for kun 16,50 kr.

På Ravelry er der strikket 846 par vanter efter den opskrift. Nogle har strikket dem med Drops Alpaca garn, så i går aftes da jeg var til strikkecafé hos Tot & Tråd fik jeg købt et par nøgler i en flot grøn farve. Så næste gang der er et hul i strikkekøen, så kommer de på pindene.

5 kommentarer:

Ann sagde ...

Findes der noget hyggeligere på bloggen end at en derude får glæde af et eller andet, man har skrevet :-)
De er ualmindeligt flotte, de vanter.

Vibekes lille ullne sagde ...

Takk for tips om superflotte votter! Mønsteret er kjøpt og lastet ned for senere bruk! :)

Lykke sagde ...

Er der nogensinde huller i din strikkekø?? ;-) Ikke i min, men ting kan hurtigt springe køen over og de vanter kunne da virkelig komme i betragtning - super flotte. Glæder mig til at se dem i din udgave.

Merete sagde ...

Ha ha Lykke. Nej, det har du ret i. De må nok komme ind i mellem. De er meget lokkende!

Charlotte kaae sagde ...

Glæder mig til at se den tofarvet luffe jeg ved du er startet på... Jeg er sikker på du bliver bidt af det.