mandag, februar 01, 2010

På pindene

Et par uger eller tre har jeg været i gang med Blues nr. 2. Denne gang strikker jeg den i én tråd Tvinni. Jeg synes, at den tegner meget godt.


Da jeg havde strikket første forstykke, opdagede jeg at Hanne Falkenberg har sammensat et nyt Blues-kit med shetlandsgarn, som hedder Duet. Hvis ikke jeg var startet, havde jeg nok købt kittet. Sjovt nok er det ene kit sammensat af næsten de samme farver som min model ; )

Her i kulden gik jeg så også lige i gang med en dejlig varm vest af det dejlige farveskiftegarn, som jeg i oktober købte hos Hjelholt Uldspinderi. Opskriften købte jeg på Ravelry. Den hedder Katrina Ballerina Lace Layering Cardigan. Desværre passede garn og opskrift overhovedet ikke sammen, selvom jeg overholdt strikkefastheden. Så den røg af pindene igen, men mon ikke jeg nok skal finde en anden opskrift til garnet en dag?


Lige nu har jeg stor lyst til at starte på Amaya fra Rasmilla. Eventuelt i noget grønligt Tvinni, som jeg har liggende. Men måske jeg skulle styre min startitis...

Ingen kommentarer: