onsdag, februar 10, 2010

Guf for ørerne

Ofte står valget mellem at læse en bog eller at strikke lidt videre på noget af alt det, man er i gang med. Så er det skønt at kunne kombinere de to ting. Nemlig at høre en lydbog samtidig med strikningen.

Jeg har lige hørt Den urolige mand af Henning Mankell, downloaded fra Netlydbog. Den var nu meget langtrukken at høre. Men som sidste bind i serien om kriminalkommissær Wallander, ville jeg høre den. Wallander føler sig gammel og træt og begynder måske at mærke de første tegn på Alzheimers. Det giver en mørk stemning i bogen, og man skal ikke være i alt for dårligt/tungsindigt humør, når man hører den.

Jeg er mest til krimier, så lydbøgerne på MP3, som jeg har lånt på biblioteket, er alle spændende bøger. Én af dem, Offer af Bolton, er anbefalet af Irene. Dejligt at prøve noget nyt.

To af dem har jeg købt på tilbud i Føtex. Det er Jussi Adler-Olsens bog Flaskepost fra P og Håkan Nessers En fortælling om hr. Roos. Begge to er del af hver sin serie og er rigtig gode.

Nu har jeg hørt dem. Hvad med et hurtigt byt?
Haves: 1 mp3 lydbog med Jussi Adler-Olsen: Flaskepost fra P og 1 MP3 lydbog med Håkan Nesser: En fortælling om hr. Roos. Byttes sammen eller enkeltvis.
Ønskes: F.eks. Supersoft i pigefarve til Anemone.
Er du interesseret? Send en mail til strikkebibliotekar@gmail.com

Ingen kommentarer: