søndag, oktober 19, 2008

Cul-de-sac vest

Lige for øjeblikket lider jeg åbenbart af startitis - jeg starter på det ene projekt efter det andet. Måske er det en følge af den meget kraftige inspiration på Ravelry, at være medlem af Webstrik, følge strikkere i blogland... Eller måske har jeg bare en rygrad som en regnorm.

I hvert fald er jeg nu startet på Elsebeth Lavolds Cul-de-Sac vest. Opskriften var ikke nem at få fat i. Den blev bragt i Knitter's Magazine 72, Fall 2003, som er totalt udsolgt. Så prøvede jeg at købe den på Ravelry, skrev til Elsebeth Lavold, men forgæves. Men til sidst var jeg heldig at finde bladet hos Vintage Knits.

Jeg fik strikket ret meget på flyet ned til Kreta. Der var ingen problemer med at tage rundpind og hjælpepind til snoninger med. Garnet er Jo Sharp's DK Wool, som jeg har købt hos 123knit.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, Startitis er vist kronisk. Godt Finitis også rammer engang imellem. Den vest ser godt nok lovende ud - glæder mig til at se mere...
:-) Britt