tirsdag, december 25, 2007

Sjal med flettemønster


Tidligere på måneden var jeg lige ved at opgive at strikke flettesjalet efter mønster af Karen Noe færdigt. Det var helt uoverskueligt at få strikket alle fletningerne, (det blev til 194 ialt).

Men heldigvis fik jeg flere opmuntringer her på bloggen, og jeg kunne se på Lailas og Dorthes blogge, at det kunne lade sig gøre at få dem strikket.

Så nu er sjalet færdigt, vasket og ligger udspændt og tørrer. Jeg brugte 231 g af det håndfarvede silke-uld, som sælges sammen med opskriften. Jeg synes, at det er blevet et flot sjal, og jeg glæder mig til at tage det i brug.

4 kommentarer:

Tina sagde ...

God Jul Merete :):)
Sikke et smukt sjal,,, godt du fik det strikket færdigt :)

Laila: sagde ...

Super godt gäet.

Du vil blive rigtigt glad for det. Det er jeg sikker pä.

Julehilsner fra
Laila i Schweiz

Anonym sagde ...

Hvor er det bare smukt!! Hele arbejdet værd!
KH Britt

Merete sagde ...

Tak skal I ha'. Jeg er også rigtig glad for det.
Kh Merete